De dagcrème van Lidl valt onder hun eigen merken, zoals Cien en Lupilu (voor babyverzorging), en het merk Luxe (voor premium producten). Deze crèmes zijn erg populair vanwege hun goede prijs-kwaliteitverhouding en worden vaak geprezen door klanten voor de effectiviteit en de milde ingrediënten.
Ik ben erg tevreden met de dagcreme. De Cien Cellular Beauty Day Cream smeert prettig uit, wordt snel door de huid opgenomen en hydrateert mijn huid goed
De dagcrème van het merk Cien, verkrijgbaar bij Lidl voor nog geen 2 euro, heeft in een gezaghebbende consumententest beter gescoord dan veel duurdere luxemerken. Like what? Hoe dan? Ik krijg steeds meer het gevoel dat luxe merken je gewoon oplichten en rijk worden door oplichting. Het is helemaal niet beter.
Deze bevindingen zijn afkomstig van de Duitse consumentenorganisatie Stiftung Warentest en Testaankoop, die de vergelijking hebben uitgevoerd
Het is opmerkelijk – maar niet voor het eerst – dat een product met een dergelijk lage prijs beter presteert dan de concurrentie die vaak vele malen duurder is.
De dagcrème van Cien is specifiek geprezen in vergelijking met topmerken zoals Lancôme Nutrix, dat ongeveer 23 euro kost, en Ringana, dat rond de 60 euro geprijsd is.
Het is ook vermeldenswaard dat de duurste dagcrème in de test, The Moisturizing gel cream van La Mer, als verliezer uit de bus kwam ondanks de hoge prijs. La Mer kost bij de Bijenkorf € 205.
bron: welingelichtekringen.nl beeld: zelfgemaakt.