Hoewel het door andere media bladen als een innovatief genius merk wordt omgeschreven (naar mijn mening is artistheat.com genius bedacht en innovatief, maar hoor er nog weinig over in de media helaas), is het niks nieuws of bijzonders, maar gewoon simpele lounge en shapewear lingerie kleding in een duur jasje verkocht door een A list celebrity aka die oppervlakkige mode pop Kim Kardashian die ik niet zo geweldig vind, famous voor no talent en daarnaast verziekt ze de jeugd met haar schoonheidsidealen, mensen kijken naar haar op omdat ze beroemd en rijk is, terwijl ze eigenlijk niks doet, niet inspireert, motiveert, oprecht of eerlijk is naar mensen en de jeugd toe, helemaal niks.
Ze heeft natuurlijk veel fans en die jonge meiden kopen graag haar merk. Ook wordt het veel gekocht voor product reviews want mensen zoeken naar reviews op TikTok, YouTube en op Google. Ik heb voor mijn andere site itismandy.com een x een roze jumpsuit gekocht om het ook echt uit te proberen. Ik heb maat M/l, maar had een XL besteld,. Het was niet alleen veels te duur (100 euro) het was ook nog eens veels te klein en strak. Schandalig. Heb je dus een M/L dan heb je XXL nodig. Erg supportive en inclusief voor de wat dikkere vrouwen onder ons als een XL je niet past terwijl je helemaal niet zo dik bent. Het is meer kleding voor vrouwen die een BBL hebben laten doen (en haar dus hebben nagedaan). IK heb het dus echt gekocht. De stof was wel mooi zacht, maar het was verder niks bijzonders.
Maar goed sommige mensen denken wat meer na en denken wat meer door en denken dan wat een geldverspilling. Je kan dit bij Shein, Primark, Temu en H&m kopen maar dan veel goedkoper. Het is niet apart of bijzonder. Het is gewoon dure A lister clothes. Maar nog genoeg mensen trappen daar in helaas.
Ik ben heel benieuwd wie NIKESKIMS gaat kopen?
Zo wordt het omschreven in andere pers en media: (maar koop het vooral zelf eens om je echte mening te geven over de kwaliteit, de prijzen en de eenvoud van de designs).Zodat je het ook echt zelf gezien hebt en je dus een eerlijke mening kan geven.
Wat Chat GPT en andere bladen zeggen over dit merk:
Skims is een mode- en shapewearmerk dat in 2019 werd opgericht door Kim Kardashian, samen met de Britse ondernemers Jens en Emma Grede. De grote mensen achter het succes van het merk. Het merk richt zich op inclusiviteit en comfort, met als doel vrouwen van alle vormen en maten zelfvertrouwen te geven door middel van hoogwaardige, goed passende kleding. Skims begon met shapewear en breidde al snel uit naar ondergoed, loungewear en zelfs herenkleding
Het merk heeft wereldwijd aanzienlijke bekendheid verworven dankzij strategische samenwerkingen en marketingcampagnes, waaronder een succesvolle samenwerking met Fendi in 2021. In 2023 werd Skims gewaardeerd op $4 miljard, met een omzet van $750 miljoen dat jaar. (bullshit, het is recessie, dat kan gewoon nooit). Maar ze hebben wel heel veel geld besteed aan de marketing en samenwerkingen met veel beroemde mensen.
In Nederland is Skims sinds februari 2024 exclusief verkrijgbaar bij de Bijenkorf, zowel in de vestigingen in Amsterdam en Rotterdam als online . Kim Kardashian zelf benadrukt dat de ‘Fits Everybody’-lijn, bekend om zijn boterzachte stof die zich perfect naar het lichaam vormt, een must-have is voor nieuwe klanten
Voor het volledige assortiment, inclusief producten die mogelijk niet in de Nederlandse winkels beschikbaar zijn, kunnen klanten terecht op de officiële Skims-website. Bestellingen naar Nederland worden verzonden met een bijdrage in de verzendkosten van €15; bij bestellingen boven €85 is de verzending gratis
Skims heeft ook plannen om uit te breiden naar andere Europese steden, waaronder Londen, Parijs, Milaan en Berlijn, wat de groeiende internationale aanwezigheid van het merk onderstreept. Voor nu hebben ze een winkel In los Angeles, New York en Londen. We zijn erg benieuwd en houden je op de hoogte.
Waarom is skims eigenlijk zo duur is lees je hier. Of misschien weet je het zelf al wel, think for your self! Get your own opinion. Dont be a sheep!